Sodade

Akbank Caz Festivali kapsamında, 19 Ekim gecesi Portekizli müzisyen Carmen Souza'yı dinledim. Afro-Latin cazın yeni isimlerinden Souza, o gece Cesaria Evora'nın pek sevdiğim Sodade şarkısına yaptığı düzenleme ve kendine has yorumuyla, sanırım benim dimağımda şarkının tozunu aldı. Konserden beri, neredeyse her gün şarkıyı en azından bir kez dinliyorum, iyi mi yapıyorum bilmiyorum. Öyle ki, bugün dolmuşta şarkıyı dinlerken dalmışım dışarıya, epey akıtmışım gözyaşlarımı. Kıssadan hisse, tadımlık dinleyin siz.

                                                   Cesaria Evora & Elefteria Arvanitaki düeti

                                                                               

4 yorum :

Adsız dedi ki...

Vay canına, süpermiş bunlar. Paylaştığın için sağol. :)

pelinpembesi dedi ki...

süperdir !!

euphrates dedi ki...

Sevdiğim şarkıları paylaşmazsam olmaz Müge. :)
Konserde ilk kez Carmen'in yorumunu dinledim Buket, kesinlikle en iyi Sodade yorumlarından biri.

İki Kum Tanesi dedi ki...

Caseria Evora ile klasikleştiği için sanırım, benim kulağım onda daha mutlu. Belki de biraz tutucuyum. :)